:D


glöm inte att anmäla er till blogg of the week ! väljer vinnaren på måndag!:)
anmäl dig i de här inlägget!:)
28
ewe ♥

jag anmäler mig (a)



Jag ska nog ta det lugnt, sjäv? :)

fölläppaaahh

kolla min blogg så får du se en störd brud.

stina

tack detsamma!:D jag ska faktist bara vara hemma^^ du då?:)

elin

Jag vill vara med i tävlingen :)



SV: såklart man får det :)

ABSSOLUTAARNELA

jaha :) vilka filmer va det? ;)

Tanja och Selma

Vi vill vara med=)

Cany

Jag vill vara med även fast min blogg inte är den bästa.

Paulina

jag vill vara med=)

(L)inne(A)

jag anmäler mej (a) <3

alexandra - AALEXANDRAT.SE

I'm in!

MimmiLiz

Jag anmäler mig! Har liksom inga tittare på min blogg!

Zasu

Jag vill vara med ^^



Har också veeckans blogg igång, behöver dock fler som anmäler sig o.O annars blir den inte av

jennifer

jag är med:D

Neha

Jag anmäler mig=)

Cecilia

ja vill gärna va me i tävlingen ! :D

Mathilda

Jag är med :)



KRAM!

johanna

jag vill vara med i tävlingen veckans blogg :)

kram

juliahbaby

jag är med elin!

för jag vet att du älskar mig så låt mig vinna:)

MOLLIE

Jag vill jätte gärna vara med ♥

Elin

Jag vill vara med :) :)

lovisa

Jag skulle gärna vara med! :)

emma

jag vill vara med :D

karolina

är med:)

Hanna

Jag anmäler mig ^^

Malin - Foto & Design

jag är med !:)

Lina

Jag anmäler mig!:D

Jaaaaaaaaaaaaaaaaahw <3

Jag vill vara med :]

S E M <3

Jag vill vara med i veckans blogg! <3



Fin blogggg!