:D

de har vart en helgalen kväll med sara, jasmine och linnea,och den är inte slut än !
först cykla vi till donken och åt lite, sen till coop och köpa godis för 83 spänn jaaoo
snart ska vi ut till linneas fridgebod (stavning?!)
där ska vi käka godis och sånt!
har ni haft en bra valborgsmässoafton?:)
53
Sara - Mamma till Nova

hehe, duktig du är. :D Jag ha ju varit ute och gått. :D hehe.

Så hur ha din kväll varit?

fotoblogg

`haft en bra valborg?

ellen

sv; Tack :) har vart ute sen myst hemma de sista, sjdå?

Latlte Liten

låter mysigt :)

marre

är med daniel robin och malin och dricker! ;p dudå?

ABSSOLUTAARNELA

frågan är uppe snart :)

Händer idag? ;)

matilda

sv jag var hos några vi känner, själv då? vad gjorde du? :)

liiza

jag har en liten fråga.

varför bloggar du? :)

asså vill du typ bli som kissie eller bloggar du bara för att blogga, eller vill du typ bli känd eller nått?

men varför bloggar du är frågan? :D <3

Selena

Var med och tävla i min blogg! :)

Bloggish! :D

Hejsan! Läs gärna min blogg och kommentera vad du vill att jag ska skriva om ;D

Sara

Nice blogg!

Du får gärna kolla min :D

natta

lät ju mysigt :D

Fotoprinsessan (Fotoblogg)

Det där lät ju riktigt mysigt att vara med kompisarna!;)



Jag hade en jättebra valborgsmässoafton!;D

LIENE

Tack! Alltid kul att vinna:D



Mums med godis.

kram

melinda

tack dsm!

jag var ute i kimstad med mina tjejer och sen in till stan på fest :) sj?

M A L I N |--| E ♥

SV. okej! =)

dlc

- jag var och åt middag igår med pojkvännen, sonen & min lillebror sen hyrde vi film och åt massa godis ;D



själv då ?

ttove

hej, fin blogg! :)

Besök gärna min :)

♥Claaaudia ♥

Tack detsamma :)

Det är bra, sj?

Ska vi följa varandra via bloglovin?

M I M I

åh va kul :d

jag hade en superlyckad valborg :D

>> En skrivande Amanda <<

svar: jo det är toppen, med dig? =)

>> En skrivande Amanda <<

svar: min valborg var kanon, med fest =) hur var din sen? =)

Malin

Fin header:)

Malin

Fin header:)

julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

Soffi

Jätte fin blogg! :D

Allt bra med dig?

elin

Hej !

Jag har skaffat en blogg på blogg.se

Jag undrar om du kan hjälpa mig lite:)

Ekevald

Aha okej:) Joda valborg var fint!

Hur var din valborg?

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt:)

sj?

kram

Elin

Sv: Jag hade massor av gäster :) Sj?

Kram!

Sandra :)

Hej! Super fin blogg! Allt bra med dig? Kraam :)

emelie

sv. jag firade valborg med min pojkvän och lite folk. sj ?

Mischa!

Donkan låter gott!

Sofia Berggren

Hej.

Jag är med i en tävling på http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment.



Gå gärna in där ock rösta på min bild, nummer 11. Sprid gärna runt det också. Tack så mycket! :)

ida

svar: detsamma ;)

Julia

Hade du en bra valborg? :D

karolina

jag hade jättekul igår:) själv då?

du har en fin blogg!

Sissi

söt blogg :)

MATILDA

åhh tack så mycket för du röstade :D

simone

Tjo elin, firar du valborg idag? Här blir det lugnt tror jag, blev firande igår istället :D

Emelie

Mycket godis!

sandra

Hej, fin blogg :) vad gör du?

Sanna

Jag hade en bra Valborg =)

Vanja

Heej fin blogg ! (:

PINGVINEN♥

jadå! har du haft de bra? :D

fin blogg :D♥

Malin - Foto & Design

Kul :)

Linn-lay

åhh tack så himla mycket :D så glad jag blir :D

vad händer i dag då? :D

LORISSA

Brukar du drömma mardrömmar?

li

sv: samma och festade

Sandra :)

Svar: Tack så mycket! Jodå allt är bra med mig :) Gjort idag då?

Sandra :)

Svar: Kul :D

h

hehe okej :)

h

hehe okej :)

h

inte så mkt, sj? :)