facelook today


de här är facelooken idag!:)

snart kommer sara hit!:)
vi ska väl vänta på att linnea och jasmine ska bli klara sen ska vi till brasan vid fritidsgården!:)
sen kanske till donken, sen hem till linnea och kolla på film elr nåt sånt!
hörs senare
pussss
18
Selena

sv: Ska nog vara hemma. du da? :)

Fin blogg!

Selena

sv: Tack! :) ha så kul!

Julia

sv: Oj tack så mycket och detsamma :)

Jo bara bra! självdå? :)

Julia

sv: Jag ska nog chilla med några kompisar & kanske ut till stan :) dudå? [:

mathilda

SV; hehe okej! jag med! :)

Sara - Mamma till Nova

Hur mår du idag? :D

Ine Henriksen

Sv: Tack så mycket!

Detsamma, hoppas att du får en underbar kväll :)

Kramar

Lova

Svar: Jag ska inte göra någonting idag. hade planerat att tälta med några stycken men det blev inte såå. Så jag ska sitta hemma och ha tråkigt. Vad ska du själv göra då? :)

linda

okej :D

ida

Svar; Ska fira 1-årsdagen och mysa ^^ hoppas du får en trevlig kväll!

Emma

ja det är bra: dydå

Anonym

hej hej:)tog d bara lugnt ahhaa.

vad har du gjort?

* Em

Sv; Nice :) Blev valborgs kvällen som du tänkt dig? :)

ewe ♥

aa allright!

hoppas ni har haft det roligt ;)

malin

sv: det är finfint :) själv?

Sara - Mamma till Nova

jag mår kalas. :D Vad ha du gjort idag?

Malli Gabriella

Snygg bild där

li

sv: tack :)

Vad hände på valborg då?