bild hela dagen

bild idag 9-14!
för ni som undrar , så har vi en sak som går ut på att man har 6 dagar om året elevens val, och då har man det hela dagen. annars har man vanliga lektioner, när man inte har elevens val.
så bild hela dagen var det idag då!
undra vad vi får göra, det är jättemånga i den här bildklassen , så det blir nog rätt så stökigt. men jag hoppas vi får typ två klassrum att sitta i , alla kan ju inte få plats i den lilla bildsalen vi har på vår skola.
nu ska jag sluta babbla, matilda kommer snart!
vi hörs senare idag, nån gång!
puss o kram♥

12
- Klara

det är bra, är bara väldigt seeg :P

mathilda

Allt bra med dig i dag? :D

[ F o t o - V a r d a g ]

sv. ja mår kanon, själv da? =D

- Klara

Händer idag? :)

nicole

sv: svarar kommentarer :)



har vi varandra på bloglovin? annars kanske vi kan följa varandra där?

/Shoppaholly

FIONA - en ointressant vardag

jaså, som vadå? :)

idag har jag bara gått i skolan :D

mathilda :)

sv: härligt! :)

Det är bara bra med mig! ;D

Vad gör du i dag då? (:

MAJA BLIDSTÅL

sv; härligt att höra, allt är bara bra med mig tack :)

händer idag då? :)

L I N D A

Hej! hur mår söta du idag då? har ni fint väder hos er? :) kramar!

MAJA BLIDSTÅL

sv; njaaa nu e ju dagens nästan slut så ;) nääh men det blir fångarna på fortet snart och sen duscha och lite mys :)

MAJA BLIDSTÅL

sv; jajemen :)

händer i mon då?

linda

hyfsat, lite kallt bara!:) mår du bra idag? kram