trött

nu är jag trött efter en lång dag. först var det skola, bild hela dagen, rätt så kul. sen va med jasmine , och vi typ kolla mest på tv och sen åkte vi till rocklunda stallet och tittade när julia i min klass hade ridlektion. fast hennes ridlärare var lite skum, hon gav oss typ konstiga blickar, haha.
aja, sen cykla vi hem och nu sitter jag här.
ska kolla mailen och facebook nu,vi hörs senare!
puss o kram♥

8
Erica♥

Riktigt fin header du har tjejen!:D

kram

linda

tyvärr samma sak här :(<3 haft en bra skoldag?

Erica♥

Allt är bara bra :)

hur är det själv?:D

nicole

sv: Härligt:)



vad ska du göra idag då?

/Shoppaholly

FIONA - en ointressant vardag

hehe! :D vad görs då?

Emelie Johansson| foto|mode|min vardag

Vinnaren av veckans blogg är uppe nu. Om du inte vann finns det fler chanser nästa gång :)

MAJA BLIDSTÅL

sv; jag går också i nian och längtar som in i ... till gymnasiet!!! :)

jag tränar innebandy såklart!! :D

Alexandra Nilson

var det lång lekton då eller kort?