FÖRDOMAR

Kollar på tyra show just nu på tv, helt sjukt! det handlar om fördomar, och det är fyra personer som sitter och dömer ett par andra personer som ser "unika" ut. Till ex en tjej med blått hår och hon hade en massa tatueringar och piercingar. Sen fick de fyra personer som satt i "juryn" eller vad man ska säga, skriva ner saker som dom trodde att hon var. En kille skrev djävulsdyrkare på sitt papper , hur fördömande kan man va egentligen?! Man blir så irriterad på såna människor som VERKLIGEN dömer folk efter utseendet. Jag kan ju också döma folk efter utseendet, ba det där en riktig fjortis, men dem här människorna hade så många negativa åsikter om EN person. Den som har för mycket fördomar om en viss person borde tänka om. Herregud va mycket man kan störa sig på! Låt människor se ut, klä sig och bete sig på sitt sätt! Åt helvete med alla stereotyper. Detta var nu min åsikt, vet inte om ni har någon annan åsikt i så fall kommentera!
5
Anonym

snygg blogg :D hur länge haru bloggat?

Anonym

sv: jag har haft ganska många bloggar. den första var för 3 år sedan :D

jenna

Nee du inte mycket asso. sitte ro fryser.. :O

ska snart krypa ner under täcket, :)

och du? :)

A D E L I N A

sv: tack så jätte mycket! =)

alexandra "agapi" ♥

riktigt bra skrivet tkr jag ! :) håller verkligen med dig !



btw.. läs och kommentera mitt senaste inlägg, "På rätt väg" ? det skulle betyda otroligt mycket ! vill gärna veta vad du tkr :) kram