Del 14

Denna del har Jasmine skrivit själv:

Malin gav Fabian en lång kyss och log tillbaka. De gick in på Malins rum och Fabian satt sig i hennes säng. Malin satte sig bredvid. Fabian flyttade sig närmare Malin och la sin arm om henne. Hon gillade känslan men kände sig ändå lite obekväm.

Han vred Malin sakta åt sidan så att hon hamnade i liggande ställning, han la sig försiktigt halvt på henne och började kyssa henne mjukt. Malin kysste honom tillbaka men tyckte egentligen inte om att han va så hetsig han hade ju nyss kommit till henne?
- Vänta sa Malin lite tyst.
- Va, sa Fabian?
- Jag vill inte, jag är inte redo. eller inte nu menar jag... sa Malin lite oroligt.
- Okej jag förstår sa Fabian och la sig bredvid henne istället.

Malin blev glad att han var så förstående och la sin arm om honom.
- Jag behöver bara lite tid, det är bara så mycket just nu  sa Malin.
- Det är lugnt Malin! Verkligen. Tänk inget mer på det nu.

Malin tryckte Fabian emot sig och kysste honom. Ett leende letade sig fram på hans läppar.
- Jag borde nog gå nu, sa Fabian
Malin blev chockad. Han hade ju nyss kommit?
- Jaha, svarade Malin?
Fabian gav henne en hastig puss och skyndade sig där ifrån.

Malin hann inte ens svara innan han var borta. Malin var förvånad, han sa ju att de va okej och att han förstod. Sa han bara så?
Malin låg länge och tänkte, sedan ringde hon Ida.