Äntligen är vädret lite stabilt



weheartit


Hoppas det blir så ett tag nu. Idag har jag iallafall varit och badat med min vän Sara ! :)
Och i sjön då faktiskt. Kallt, men skönt. Sen gick vi och käka lite på donken.
Nu gör jag inget specc, ska kolla om det hänt nåt speciellt på cyberspace!

Just det, kommer inte kunna blogga förns på torsdag. Jag och min familj ska till Fagersta och övernatta på en camping en natt. Kul att komma bort från Västerås lite :)

Ni får ha det bra så länge! ♥
5
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Tack Elin :D desamma

>> En skrivande Amanda <<

härlig bild ja!

svar: okej, jo jag mår fint :) börjar bli lite trött hehe



nice att bada =)

CJ

Härlig bild!

Elin Sandelin

sv: meen åh tack så jättemycket :D

gillar din header också!

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej ;) Jag har varit och jobbat idag, så nu jobbar jag som montör. Hehe :) Hur länge har du bloggat? Jag ser ju hur länge du bloggat med den här bloggen, men tänkte att du kan ju ha haft en innan alltså :) Kramar!