Nu är jag hemma!

Riktigt skönt att komma bort från Västerås, fast såklart borta bra men hemma bäst.
Vädret har varit på topp hela tiden i Fagersta och första dagen badade vi typ 5-6 gånger!
Vi hade bara hyrt en stuga över en natt, men senare i sommar ska vi nog tillbaka dit igen :)
Hoppas ni har haft det bra vart ni än befinner er.
Tog lite bilder på fiskarna vi drog upp , men inte så mycket mer tyvärr :(
Och ni vill väl självklart se the fishes ? :D haha

Ha de gött ♥
9
A D E L I N A

sv: tack för tipset! =)

Eleena :)

allt bra ? ;D

Eleena :)

sv; härlgt :) jo de är helt okej här :)

Eleena :)

sv; ingenting typ, dudå`? :)

CJ

SVAR: Åh men tack söta du!

Eleena :)

sv; dagen har varit helt okej !:) din då?

Mikaela

Jätte fin blogg!



Vilken är din favorit-affär? :)

sannalitens.se

Svar: Hehe okej. Jag hade andra bloggar tidigare än den jag har nu. Jag bloggade rätt mycket 2007-2008 med ca 1000 besökare. Men sen slutade jag. Och blrjade igen nu för ca 1,5 år sedan. Hur många inlägg gör du om dagen i snitt ungefär? :) Kramar

felicia

heey snygging gå gärna in på min blogg ! ;D