Mys söndag

Idag har jag och Julia mest varit hemma. Hennes föräldrar kom och hämtade hennes hund vid lunch, sen chilla vi lite. Senare cyklade vi till donken och tog lite mat där, så lite luft har vi fått! Haha de va typ skräp överallt för de hade varit så mycket folk där... Va inte fräscht!
Iallafall, sen gick vi in på Coop och köpte lite snacks.
Ikväll ska vi kolla på "Hur många lingon finns det världen" och bara ha de myys!♥
Imorgon blir det förmodligen stan och kolla runt lite.
Ha de bra !♥
Godis vi fick från hennes föräldrar från när de hade varit på kryssning, numnum!
13
-Kajsa [FOTOBLOGG]

gud vad sugen jag blev på godis nu! :D

ida

åhh vad gott! vill ha.

MALINPALIN.SE ♥ [fotoblogg]

haha, jag älskade polly som liten ^^

va göru? :D

MALINPALIN.SE ♥ [fotoblogg]

svar: ska snart joina Martin i soffan ^^

HANNAH / SPOINK

Sha!



Nu är det såhär att jag har dragit igång en ny awesome konstig tävling!

Det går till såhär att jag skriver någon konstig fråga och sen 3 alternativ och sen ska du/ni gissa vad jag hade gjort! Den som gissar rätt först eller har bästa anledningen till varför jag skulle göra så vinner en länk ELLER ett eget inlägg! Grymt va?! :D



Så klicka in på länken här under om du är intresserad!

http://spoink.blogg.se/2011/october/dagens-fundering-ny-awesome-tavling.html



Ps, om du ogillar reklam skit i det här bara ;) Fast å andra sidan, om man inte gör reklam hur ska du/ni få reda på mina awesome tävlingar? :D

/ Spoink

HANNAH / SPOINK

Sha!



Nu är det såhär att jag har dragit igång en ny awesome konstig tävling!

Det går till såhär att jag skriver någon konstig fråga och sen 3 alternativ och sen ska du/ni gissa vad jag hade gjort! Den som gissar rätt först eller har bästa anledningen till varför jag skulle göra så vinner en länk ELLER ett eget inlägg! Grymt va?! :D



Så klicka in på länken här under om du är intresserad!

http://spoink.blogg.se/2011/october/dagens-fundering-ny-awesome-tavling.html



Ps, om du ogillar reklam skit i det här bara ;) Fast å andra sidan, om man inte gör reklam hur ska du/ni få reda på mina awesome tävlingar? :D

/ Spoink

Amanda

svar' ja den var det också :) själv?

Emilia

Säljer fina skor till bra pris på bloggen, kika gärna in! :)

Ida

rota lite i skåpen, hitta cheddat pocorn : )haha

MALINPALIN.SE ♥ [fotoblogg]

svar: detsamma :D

Ida

haha ja det ska jag, jag och mina små små pocorn. vi har snart fesr ;) haha

Ida

haha japp :) skola i morgon?

A.L

svar' haha jo det var lite tanken ;) härligt!!