Aptrött.

Helgen har varit underbar med min allra käraste Håkan och vänner♥ Men nu imorgon börjar skolan som jag börjar bli rejält trött på.. Har ett stort prov imorgon på människosyner, två nationella (eventuellt tre st) och en uppgift att göra klart. Gaash de tar aldrig slut!! Så är typ megatrött på läxor , prov, tidiga mornar, you name it.
Nu ska jag sluta gnälla och försöka plugga lite trots att mitt huvud bara vill lägga sig ner och sova typ.
Men vi hörs snart igen, hoppas ni har haft en awesome helg, kram!♥

skulle inte tacka nej till att kunna gå så här just nu!
9
Josefine

Hejj! :D

Hjälp mig gärna rösta på vilka två navel piercingar jag ska köpa!

Vore riktigt snällt (a'

Kramish ♥

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Hoppas du får en grym ny vecka! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas din måndag blir perfekt (även fast måndagar är värdelösa, hihi)



NATTI KRAM! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en bra start på nya veckan! :)

F E L I C I A

sv: tack så mycket :D

Louisa

sv: tack :) haha lite kul, skrve ordet aptrött till en kompis, en stund senare läser jag det här, och det är ju inte varje dag man använder ordet aptrött... :o

Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Tack :D



Vad tycker du om min nya partyklänning?

Jag älskar färger! :D



Inlägget hittar du här: http://eraey.se/2012/april/hit-that-neonlight.html#comment

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Söt blogg!

Har du kanske lust med ett bloglovin-byte? :)

sanna

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.