Tjejkväll♥

God morgon sunshines! Idag skiner solen, har inte varit ute än men de är säkert skön temperatur också!
Idag måste jag städa rummet, sen får vi se vad som händer. Måste planera inför valborg imorgon, har ingen aning om vart jag ska vara eller göra.
Här nere kommer lite bilder från tjejkvällen igår, som blev väldigt lyckad, älskar er tjejer!♥

26
emma

haha tack:D

~ L I N N ~

Tack så jätte mycket & desamma ! :-D

rebecca

Tack detsamma :D

P I T C Y ♥ My Life, My Blog, Your Choice!

Hej fin blogg:)

Jag skulle bli jätte glad om du gick in på min blogg!

Jag har nyligen gjort ett inlägg, och frågat om tips på en låt jag kan spela in, och jag undrar om du har något tips!



Kramar Pitcy.



Louisa

sv: tack så mycket :D

SARAH CARLSTEN

Allt bra med dig? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

morgan

Hej! :) allt bra?

morgan

Härligt Elin! :D jag mår också bra.. vad görs?

morgan

Okej :D jag har precis skrivit ett argt mejl till ett företag

Morgan

Dom skickar en faktura även fast jag inte har gjort något :O

Morgan

Ja fast ganska roligt att skicka arga mejl till någon xD

Underbara bakverk

Drömmen är att bloggen ska bli en söt kokbok!

Men utan er går det inte, vad vill ni veta mer om? Vad bakar ni helst?



Cupcakes?

"Större" kakor som tårtor och liknande?

Småkakor?

morgan

Hihi ;D

Underabara bakverk

Haha vad bra, det som är tanken me bloggen :)

Anonym

följ min nya blog den andra dog

Ida

Tack detsamma :)

Olivia

ser mysigt ut :)

Anonym

Sugen på att vara veckans vinnare?

kicka in min blogg och skriv jag är med och så kanske du blir vinnaren? (Y)

Ellinore

Förlåt för sent svar,men inte haft någon ork till bloggen och kommentarerna. Men ska försöka bli bättre på detta igen. Hoppas att allt varit bra med dig de senare! Kram :)

Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej på dej! Jag har blivit en av finalisterna hos en tjej, och jag vill jättegärna vinna! Så kan du hjälpa mig, genom att rösta på Nummer 4, det räcker 20 sekunder. :)



ennelin.blogg.se/2012/april/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Jag är NUMMER 4!



Kram Nicole 12 år!

Moah | 12 | Bloggerska ღ

Vinn en länk genom att gissa på hur många inlägg jag gjort på min blogg! Kommentera detta inlägg: http://moahsvantemark.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment Ledtråd finns även där!

Lycka till!

(Förlåt x1000 ifall du inte gillar dessa kommentarer).

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Åh tack så jättemycket! Detsamma. :)

Angelica

sv: tack snälla du!! vad glad jag blir!!

ERIKA EDORSSON

Åh vad mysigt det ser ut!! :)

Sofia

Ser trevligt ut! :)

Isacs Mamma

vilken mysig kväll ni verkar haft:)