Duktiga jag!

Idag lyfte jag arslet ur sängen (haha) och tog mig ner till Friskis och Svettis och körde ett litet gympass! 
Kändes skönt, de är bara synd att man inte orkar eller har lust oftare. 
Nu ska jag iallafall bara slappa hela dagen och glo lite på tv! 
Hoppas ni får en fin söndag läsare♥
 
 
15
MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tusen tack! :) kram!

Ida Nilsson

Sant! Skönt att komma igång. Jag gjorde det för en månad sedan, men slarvat lite nu i jul.. Ska sätta igång som de flesta andra riktigt efter nyår igen!

Emma - Foto och annat skoj!

Nu är det knappt 1 dag kvar tills tolvslaget.

Har du något nyårslöfte som du ska hålla till 2013? :)

Linnea [Fotoblogg]

Sv: Jag mår också bra:D

Hoppas du får en bra kväll!
Kram

Jennifer

SV: Tack så hemskt mycket! :)

benedit ♥

duktigt! :D

sv; okej, jag har vart på stan :) allt bra?

btw, var gärna med i min årets blogg-tävling! :D direktlänk:
http://moufieeh.blogg.se/2012/december/arets-blogg-2012.html#comment

mickis

sv: Tack, allt bra? :)

benedit ♥

sv; härligt, det är bra med mig! :)
vad gör du?
kram

Sotnosen!

;) Bra citat!

Emma - Foto och annat skoj!

Men det är ju bra! Är inte heller så bra på att hålla vad jag lovar, men det ska jag banne mig göra nu, haha xd

Emma - Foto och annat skoj!

haha, tack ^^

il romanista

u go girl!

mickis

sv: Tack!:). Samma här! :D

moshiie - my way to my dream body

hehe okej! ;) tack dsm! :D

Linn<3

Blir att dra igång nu efter för mig med ! Skönt !
Syns idag du ! <3 :*