Snart bär det av!

Klockan tre i natt börjar en veckas semester i varma Playa Del Ingels! Hoppas vi får bra väder, vill inte ha regn nu... Funderar på att sova snart, har nyss duschat och gjort mig fräsch ska bara fixa naglarna.
Självklart uppdaterar jag ett litet inlägg om jag får tillgång till Internet, kan dock inte lova några bilder:/
Men när jag kommer hem kommer massor, det kan jag iallafall lova:D
Hoppas ni har ett skönt sportlov, vare sig ni åker skidor eller solar på en strand.
Kram och ha de gött!♥


Hotellet vi ska bo på!
16
Deqa

Hur känns det att det äntligen är fredag igen?! :D Vad ska du göra idag ?

Jasmin - Drömmen om att bli en känd designer och är Halmstads största blogg.

Ja då jag mår toppen! :)

Vad händer denna fredagen då? :)

Sannalitens.se

Svar: Okej :) Idag är jag ledig, superskönt! Gör du något roligt idag? :) Kram

-MHANNAS.BLOGG.SE-

Hej snygg blogg!

Dagens fråga: Läser dina föräldrar din blogg? Svara i inlägget i min blogg puss. :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: detsamma! :)

felicia

hejsan sötis!

Hur mår du?

Kika gärna inom min blogg och lämna ett litet spår av dig i en kommentar så är du urgullig!

Min vardag kan du läsa om här ;

www.nattstad.se/felicialagrelius

Kramis :-)

Linnea [Fotoblogg]

Allt bra idag??:)



KRAM

Louise

Åh så härligt!

KNORKAN - Presenter & Inredning

Varmt välkommen till KNORKAN! Just nu har du chansen att vinna ett kuddfodral med handgjorda detaljer från Svanefors. För mer information om tävlingen besök KNORKANS facebook sida eller blogg ♥

Anonym

så härligt! hoppas du får det skönt :) kram

Anonym

åh ha det underbart!

ABSOLUTEELIN

hoppas du haft en bra resa?

kram!

JESSICA

Härligt det ser ut! Du får ha det jättebra på Kanarieöarna då! :D

alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

felicia

sv:

tack detsamma du!

Hoppas du stannar och fortsätter följa och läsa min blogg.

det skulle varit kul!

kramis :)

A D E L I N A

hoppas du får en bra dag :D