Tjabba

Jag tycker bilden är fiiin, vad tycker ni?? hahah!

Slut på tramset nu! Idag var jag i skolan som vanligt, fick reda på att matteprovet inte är på onsdag =
behöver-inte-plugga-häcken-av-mig. Efter skolan blev det en snabb vända hem, sen ner på stan med familjen och fixa pass. Blää va tråkigt det var att vänta på att ta det kan jag säga! Minst en halv timmes väntan. Trist.
Sen slog vi två flugor i en smäll och tog influensa vaccin också ;)  Åker ju snart :D
Nu ska jag ner och äta mat, hoppas ni får en skön kväll!♥
22
CONVERSE

- Okeeeyyy men det är bra :D

Anonym

Hoppas på att du har haft en bra kväll! :)

Elin Sandelin

sv: taack!

Patricia♔

Tack, visst är de:)

Angel ☆

Kikar in och önskar Dig en trevlig Tisdag! =)

Angel ☆

Tack! :)

Vad ska du hitta på för kul idag då?

själv ska jag jobba, kommer inte hem förens vid 9 imorgon, hehe :P

Sara

Ha en fin eftermiddag! :)

LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

fin blogg du har :)

Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra kväll :)

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? ;D

JULIAOFSWEDEN ♥

-här är det bara bra:)

vad gör durå? kramis!

Molly Bergström, UPPSALA

Okej :) gått bra? hehe

Molly Bergström, UPPSALA

Kollar tv hehe :P

Molly Bergström, UPPSALA

Jadå ;P

JULIAOFSWEDEN ♥

-jag gör inte så mycket:)

hur mår du idag då? kramis.

sanashaba'

Gud vad fin du är!(:

LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

sv: det är bara bra med mig, dusj? :)

sanashaba'

sv; allt bra med dig?(:

sanashaba'

SV; vad skönt att höra! Jo det funkar med mig, vart lite seg bara!(:

Anonym

Allt bra idag sötnos ? :D Kram!

Tilde Larsson

Men så sjukt snygg blogg!

Du är jätte vacker! älskar din stil!



KRAM!



Vill du göra ett länkbyte?<3

Lina S

Jo det är bra, själv? :)