Lite uppdate här från västkusten!

Hallå allihop! Jag är ju nu på västkusten för att hälsa på min barndomsvän Julia. Igår cyklade vi till några av hennes vänner och typ kom halv åtta på morgonen hehe... Vi hade grymt kul iallafall! 
Idag har vi varit grymt sega , typ bara käkat godis och kollat film. Imorgon ska vi in till stan, som faktiskt bara är 5 min gångavstånd :) Ska kolla efter lite saker , typ lite smink och kläder. 
Hoppas ni läsare har de bra för det har jag här nere :D 
Kraam♥
4
A D E L I N A

sv: ja det är toppen :D själv då sötnos? :)

▲YourDiana▲

SV: Tacck!! <3
åhh så härligt att cykla! :D

Emme

Vill du vara med i Veckans Blogg?
Priset är en bild i menyn med din länk! :D
Om du är intresserad så kolla min blogg.
Direktlänk: http://emmesdesig.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

Ha det bra♥

Anna Lovisa

Låter som du har det bra tjejen! Härligt! :)