Pratar lite om planer inför sommaren

I denna skrivande stund hör jag regnet som smattrar på mitt takfönster, mysigt! Men är nog inte lika mysigt ute kan jag tänka mig... Hoppas vädret blir finare efter jag jobbat mina veckor, får "riktigt" sommarlov v.28!
Då ska jag iväg med familjen till Halmstad och träffa min vän Julia som bor där nere, kommer bli riktigt kul!
Sen blir det väl en tripp till Stockholm och även till Fagersta där vi brukar hyra en stuga på campingen där. 
Det är väl det som jag vill göra i sommar iallafall , sen är de ju massa kompishäng, grillkvällar och mys med pojkvännen såklart :)! 

Vad ska ni läsare hitta på ? 
8
Sicktwisted - Moa

Fin blogg! Allt bra? Bloglovinbyte?:D

Johanna

låter som bra planer :)

Mysan -

Åååh låter supermysigt. Jag ska ta en tripp till falkenberg på buskis sen blir det borås. sen ska jag jobba! :P

<3 Mysan

Ella - Träffad av blixten ♥

Sv, ja det är det :) Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

Ella - Träffad av blixten ♥

Sv, hehe :) Det är bra med mig också :D Var gärna med i Veckans blogg hos mig och få chansen att bli länkad inför mina 900 läsare+!:)

Direktlänk ---> http://ponnybruden.se/2012/june/veckans-blogg-vecka-26.html#comment

malin

kul att åka till halmstad :)

Fotograf Malin Sundin

RE: tack själv för att du uppskattade tipset :) önskar dig en trevlig onsdagskväll!

† ELIN CECILIA

haha tack jag med ;)