Tävling hos Kimidori : Unik design

Jag är med i utlottningen om en superfin design hos Kimidori.
Hoppas jag har en chans att vinna, skulle verkligen behöva en design då denna bara krånglar...
Gå in ni också få att få en chans i tävlingen!
Hoppas allt är bra med er förövrigt♥
14
▲ L I N D A

sv: okej, jag tycker alla är jättefina :)

allt bra?

▲ L I N D A

sv: jadå, vad gör du? :)

▲ L I N D A

sv: lyssnar på musik :) händer imon?

▲ L I N D A

sv: mysigt! ska nog ta det lugnt :) händer senare?

▲ L I N D A

sv: samma här, eller tänkte sova rätt tidigt för jag är sååå trött! :)

▲ L I N D A

sv: haha okej :)

Anonym

sv; låter trevligt! :D

hmm, campa och resa runt en massa :D

♥ ida

Sv: hihi tack :D ja visst är hon söt! godnatt! :)

JOSEPHINE♥

SVAR: tack!

ja ha en bra helg du med! ska du göra något kul nu på helgen då? :)

KRAM!

JOSEPHINE♥

svar: åka med pojkvänen till hans kusiner! :D

hur länge har ni varit tillsammans?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en fin lördag!

Godnattis :D

who?

Hej! Nu är det tävling på bloggen där du vinner hörlurar som är värda mer än 300kr! Så kika in nu! (a)

MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

sv: Hihi tack :D

Anonym

Hej !



Jag är en 14 år gammal GRAVID tjej som är från Stockholm. Mina föräldrar vet ingenting ännu och pappan som är 18 år gammal har lämnat mig. Följ gärna min blogg och lämna kommentar http://gravidfellu.blogg.se



// Fellu