Någon fyndig rubrik

Hej på er, hoppas ni mår bra. Jag mår bättre idag än igår, men var hemma från skolan ändå för att vara på den säkra sidan. Men jag har inte latat mig , tvärtom! Jag har städat, bäddat rent i sängen, rensat bland kläderna och pluggat till matte provet imorgon. Har inte pluggat så mycket på det förns idag, så det får väl bära eller brista haha! Glad över att jag inte missar tacos i skolan iallafall :D 
Haha tänkte på det nu, har knappt satt foten utanför dörren sedan i fredags :O Har väl inte missat mycket, vädret är ju inte det bästa.. Men ändå hahah!
Aja ännu ett ointressant inlägg, men måste ju på något sätt nå ut till civilisationen och dela med mig av mina dagar så jag inte blir helt asocial :))
Kram på er!♥
 
Får äntligen träffa mitt retard gäng igen hahha..♥
4
DIANA ÖSTERBERG

Hoppas du haft en bra dag! :)

Linnea

SV: Ja, det borde du verkligen göra, det var en fantastisk upplevelse!

DIANA ÖSTERBERG

sv; de är bra :) sj?

Marika Saarenpää

Ja det är så man känner :)