Sjukt irriterande!

Hej på er, ska berätta om en sak som hände idag som gör att man blir såå lack. Ni som inte orkar läsa lite negativt snack kan sluta läsa, men be serious alla klagar väl ;) Jag är säker på att någon av er har råkat ut för samma sak eller liknande : 
 
Idag efter skolan drog jag och Julia till stan och shoppade lite grejer. Hittade nytt puder, hårinpackning och två toppar från Gina. Kommer hem glad över mina köp, och ser att ena tröjan har ett hål.... Inte f*n hade jag märkt det innan! 
Hade ju tur att mamma skulle till Erikslund, så tänkte att jag kunde nog byta den där. Men så hade dom ju inte ens alls den tröjan där... Så blir en sväng till stan imorgon igen och köpa en ny. Inte så stort problem egentligen, men är det inte bara så drygt när sånt här händer en eller småsaker överhuvudtaget? -.- 
Aja, grejerna kommer då upp imorgon här på bloggen då jag förhoppningsvis har en tröja utan hål ;)
Kraam♥
3
ida

Sv: Tack så mycket sötnos :)

DIANA ÖSTERBERG

vad jobbigt! förstår om du blev lack, skulle jag också blivit!

Linn

hatar när kläder är sönder.. :(