Serie tips!

Min pappa tipsade mig om en serie han sett skulle börja på SVT Play. Handlar om vanligt tonårstjafs, men den är faktiskt grymt bra (men avsnitten är alldeles för korta!) Serien heter "Portkod 1321" och handlar om ungdomarna Agnes och Steffi som till en början hatar varandra men när de under sommaren måste bo under samma tak utvecklas en stark vänskap. Ett grymt serie-tips!
 
 
Intro låten som jag gillar på något konstigt vis haha: 
10
- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

bra tips! ska ta och se den :D

sv, med mig är det bra,själdå?:)

Åsa

Fin blogg! :)

Bloglovin byte? :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: haha ja, det måste du! :) kram!

Art By Tina - Konst & Fashion

Tack för tipset, den kanske man ska försöka kika på.

A D E L I N A

sv: förlåt för sent svar men tack så mycket :D

amanda eveline

spännande! kanske man ska kolla in :)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; skönt att höra! jora det är bra med mig:)

Linnea [Fotoblogg]

Sv: Tack ska du ha!

Hoppas du får en bra dag!:)

Julia

sv: haha ja jag gör nog de, med lite extra blod ;)

Lina - my art & my life

Åååh den är ju så bra! fast håller med dig, avsnitten är för korta ;)