Shopping + vinst på 2000kr

Idag var jag med min bror och mamma till Erikslund Shoppingcenter. Känns om jag varit där mycket den senaste tiden haha! Fick med mig en snygg vinterjacka och lite andra grejer som kommer här nedanför. 
Usports har nyss öppnat i en galleria precis vid shoppingcentret, så vi gick in dit och skulle kolla på skor till Erik. Då skulle dom starta upp en skattjakt och den som fann saken som var gömd fick den. Ett tält värt 2000kr stod på spel, och sjävklart ska min bror hitta det efter typ en minut.. Sån jävla tur haha, nu är väl han lagom nöjd.. Aja bilder på grejerna kommer här :
 
 
 
Jacka från HM, 599kr. Gillar den mycket har till och med fodrade fickor♥♥ Tack mamma!
 
 
Baslinne från HM 49:-, läppsyl samma ställe, vattenflaska från ja det ser ni själva ;) 
 
Hoppas ni haft en skön söndag läsare!♥
2
elin stridh

ja detä r bäst :D

johanna

sv: åh vad kul :)
jag har varit med familjen :)