Friday im in love

 
Tummen upp för fredag idag då! Ser ut som jag har smetet ut mascaran men tyvärr kan inte ljuset falla rätt alla gånger ;) Jobbade till två idag sen iväg till gymmet en sväng (bara för att skryta lite liksom). 
Ikväll blir väl en sån där vanlig fredagmys-kväll. Lite pizza och på de lite godis, är de fredag så är det!
Mormor ville ha hjälp att färga sitt hår också, får väl se om hon vågar hamna i mina händer hahah..
Imorgon ska jag och Julia iväg till Erikslund shopping center mitt i löningen, timing var de ju ;)
Hon ska leta efter vinterskor, så länge vi inte behöver knuffas och bråka med någon annan om det där "sista paret" går de väl bra haha!
 
Hoppas ni får en underbar fredag, hörs fina läsare♥
 
7
Julia

ska köpa en vinterjacka också, i'm sorry.... haha ;)

Jarina

Svar: Tack så mycket Elin! :)

Daniella

*SVAR:* Hehe okej. :)

Jo, brukar tro på det eftersom det stämmer in på mig väldigt ofta.

vad gör du då? :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tack, älskar den :D kram!

Alex

sv: tack :)

Linora

Hej!
Allt bra med dig? :)

Daniella

*SVAR:* Slappar bara, vad gör du idag då? :)