Här kommer lite mer shopping!

Först kommer skorna som jag glömt visa, sen de jag köpte igår på Erikslund :
 
Har hunnit använda dom här två ggr, och de är fina och sköna enligt mig! Skopunkten 349 :-
 
Den här har jag velat testa ett tag nu och gjorde de igår kväll, den luktar gott som dom säger och är inte så stark mot huden, så tummen upp från mig! Apoteket 72 :-
 
Bh,HM 129 :-
 
Två för 149 :- Cubus
 
 
Har länge velat haft ett halsband med så kallade spikes, så slog till på det här! Fint och lätt, i like it♥
Cubus 99 :-
 

De va det, hoppas ni har haft en underbar helg♥
11
Julia

Du gjorde himla bra köp du med :D

Moa.S

sv: Ja :)
älskar skorna !

Cajsa FOTO

HEJ

Skulle bli väldigt glad om du la en röst på bild nr 3. De är min bild och jag vill så gärna vinna. :) Hoppas du vill göra det gulliga du:)

http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme

Elvira

snygga saker :D

A D E L I N A

riktigt snyggt halsband :D

Sv: tack :D

Linora

Svar: Allt är bra med mig med. ;)
Vad ska du göra idag? :D

Alice

Kika in och titta om du har blivit veckans blogg!

Ellen

Fint :-D

kaffehörnan

snygga skor och plagg

Sissi

så fina köp! gillar verkligen halsbandet och skorna :)

Anonym

skorna (Y)