Söndagsfika

 
Hej fina läsare, hoppas ni njuter av det sista av helgen. Själv har jag jobbat, men idag var min sista introduktionsdag inför sommaren, så det är såå skönt. Har jobbat två helger i rad nu och det är inte kul! Men trevligt med lite extra pengar ändå :) 
Nu ska jag bara ta de lugnt, har nyss tagit lite fika på min nya fina bricka som mamma köpte till mig igår. 
Sen ska jag ta itu med tråkig städning, mitt rum är så skitigt haha.. 
Kram på er!♥
15
Saga

Sv: En super helg! :)
Hur har din varigt då?
Kram!

Josefine Svärd

Hej! Jag följer dig nu som nr 185, vilket nummer blev du ? ^^

SOFIA

Mysigt ^^

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

åh vad gott med bullar! :)

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- jajemän, allt är bra! själv? :)

linda

sv: Åh tack :D

Vad fin bricka :D

En flicka som är stark

Åh vad gott och mysigt :)

Hannah Danielsson

svar: får ta och checka in den, tack för tipset! xx

saras

sv; jag har haft en helt okej helg, dudå? :)

Sara Ekman

Mums :)

Mikaela

Jättefin frukostbricka! Vart är den ifrån? :)

SOFIA ღ

sv: Tack så mycket (:
kram

MY VESTLUND '

MUMS!

Kaffehörnan

Vad gott de är ha en fin dag

♫♪ sandra

gott!