Grejer från Ullared

Det på bilderna: avsminkningsservetter, make up applikationer, fickspegel, handkräm, BB cream, nagellack, baslinne, trosor, långa löpartights, jeansskjorta (som bara kostade 30 kr, huur värt?!) 
 
Mamma kom hem från Ullared igår då hon varit där över helgen med två av sina väninnor. Beställde några grejer innan hon åkte, fick för det mesta det jag önskat och lite till! Så tack så mycket ♥
Vill också åka till Ullared snart, älskar det stället! Vem gillar inte att fynda liksom ;) 
 
Snart ska Julia hämta upp mig och vi ska köra en sväng för hon fixade sitt körkort idag, och imorgon blir det att shoppa på Erikslund, grattis igen bästa du!! ♥ 
 
13
Julia Wisniewska

svar: Det är jättebra här! Vad gör dudå? kram:)

Jenny

Åh vilka snygga saker :)

sv: tack, en underbar sida :D
ja, sjukt snygga! :)

Emelie Petersson

Så mycket snygga grejer :-)
Jag älskar att gå runt på Gekås man kan fynda så mycket :-) Vilket är helt underbart :-)

isabella

Så fina saker! :)

I S A B E L L A W L

Svar: Jag sög på att göra designer för bara någon vecka sedan! Jag skojar inte, jag var så dålig så jag skämdes! Men nu har jag lärt mig och det blir bättre och bättre.. dock är jag långt ifrån duktig !! ♡

I S A B E L L A W L

Svar: hihi, ja, visst är hon ♡

Julia

Tack :D <3

♫♪ sandra

nice!

Silvia

Hoppas att dagen har varit superbra hittills. Checka gärna in på min blogg med, kram :)

mellab.blogg.se

Fina saker!

jag har en tävling på min blogg... Helgens blogg. kolla in min blogg i ketegorin helgens blogg så hittar du den!

Emilia

Ullared är bäst, finns alltid något man kan köpa!

lovisa - foto & vardag

snygga grejer! älskar ullared..