Sneak peek på shoppingen från London

 
Hej fina bloggläsare, hoppas allt är bra med er :) Har haft det underbart i London, och nu är jag supertrött för har varit igång sen kl 7 imorse haha.. Så här har ni en liten tjuvtitt på vad jag köpte, imorgon kommer fler bilder på shoppingen och självklart vad vi gjorde och så! 
Nu ska jag svara på lite kommentarer sen lägga mig tidigt.
Kraaam, hörs imorgon
29
Elin

Sv: Härligt, jo det är bra! Hur mår du idag då? :)

Sarah Persson

Oh ja, med dig? :)

Elin

Sv: Härligt, jag med! Haft en bra dag? :)

Sarah Persson

Ojdå, men det är ju mysigt! :D

Celine

- Jodå allt är bra :)
Hur är det med dig?

linah brown

snyggt:D

Maja Svensson

Nu följer jag dig :)

★ E D I T H ★

snyggt! :D
Allt bra?
Kraaam!

Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Sv: Nej, jag hade det förra veckan, så jag går i skolan igen :/

Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Sv: Ja, verkligen!

http://telia-studioplay.se/fb/instagram

Snälla rösta på mig där, jag heter @karolinaransed på det och ligger i mitten av listan, ni får en länk på min blogg om ni har gjort det!
Tack! :D

★ E D I T H ★

SV: jo bra, hänt idag? ^^
Kraaam!

Mikaela i Frankrike

åh bästaste london! och shoppingen där är verkligen hur bra som helst :D

kkaffehörnan

Gokväll Kaffehörnan här
Säg gärna din åsikt om Madde tipsar
Hiss el Diss

♫♪ sandra T

nice!

Linda

Det är inget vidare jag har varit väldigt deppig sen förra tisdagen för jag har inga pengar alls och jag kan inte betala räkningarna.

Fina saker värkar du ha köpt. Allt bra?

elin

Sv: Vad bra! :D Ja, jag ska dit en dag för sighseeing och en dag för shopping under språkresan i sommar! :)

Ida

Fina saker! :D
Kramisar

★ E D I T H ★

SV: inge särskilt, händer idag? ^^
Kraaam!

Molly Eriksson

sv: är du där? :O

Åhh lyckoost! Det är ju en drömresa att åka till London tycker jag, hehe! :)
Nöjd med all shopping då?

Annika

Åhh, så snygg plånbok! Älskar nitar c:

Sara Ekman

Ser ut som massa fint :)

★ E D I T H ★

SV: hahah typ samma! ^^
görs nu då? XD
Kraaam!

Moa & Nessie!

allt bra idag? :)

anna

fint :)

★ E D I T H ★

SV: hihi oki, kul! Du lägger upp bilderna på bloggen sen va? XD
Själv svarar jag på kommentarer typ!
Kraaam! ^^

Liborius

åh ser ut att vara fint:D

Emelie♥

Ser ut att vara bra shopping :)

Sarah

fin blogg! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh så mycket fint!!

Svar: Tack snälla du!:)
bbaraaelin