Januari i bilder och text

 
1. Hade en envis förkylning nästan hela månaden, är fortfarande inte riktigt bra än.. 
2. Var några fina men iiiskalla dagar! 
3. Gjorde mig en egen låda där jag kan spara fina minnen från året. 
4. Började äta lite nyttigare och upptäckte att müsli är himla gott. 
5. Var ute på krogen med Linnea och andra vänner, mötte även lite nytt folk.   
6. Jag och Julia gjorde iordning en megagod fruktsallad. 
7. Köpte en urfin topp, älskar färgen♥
8. Bakade lite scones med mamma
9. Gick på filmen "Ego" med de bästa! 
 
Allt som allt var det en bra första månad på det nya året, fast förkylningen var ju verkligen nåt jag kunnat slippa. Tror jag ska fortsätta med att göra så här i slutet av varje månad, vad tror ni, är det en bra idé? :D
 
18
Adela Dimerius

Hej! Fin blogg!

Vill du vinna en egen domän? Gå in på min blogg och var med och tävla!

http://lifeinamsterdam.se/2013/january/tavling-vinn-en-egen-doman.html

Jenny

Ser ut som du haft en mysig månad! :)

Moa Ahlén

SV. Jodå. Har feber annars så är de bra :D Kramizz

ida

Sv: Tack snälla finis! :D

Moa Ahlén

SV. Tack så mycket. Allt bra med dig?? Kramizz

Elisa

Var Ego bra?:)

Fatma

Mysiga bilder :)

OLIVIA GONZALEZ

- fina bilder :D
Förresten, kom gärna på en önskerubrik till mig om du vill & har tid :) kram!

gonzalezolivia.blogg.se

- tack för tipset :D

♫♪ sandra T

desamma :)

- behuy -

hej, jag håller en stor tävling i min blogg i sammarbete med beccadesign. Kika gärna in och vinn ett valfritt smycke ;) direktlänk: http://behuy.blogg.se/2013/january/tavling-beccadesign.html#comment

Sara ♥

Fina bilder. :)

Sara ♥

sv; Jodå det är nog bra. Själv då? :)

Sofia

mysiga bilder :D

jjohannaagrahn

sv: ja :) ha en fortsatt bra torsdag! :)

Liinn ♥

Ååå, är Ego bra? :D har funderat på att kika på den ^^

Hannah Danielsson

svar: tack så mycket! kram :)

Ellen

söt blogg :)