Sammanfattning: Juli

 
Juli både började och slutade bra. Köpte äntligen min första systemkamera: Canon EOS 1100D, hängde med vänner på Power Meet och Gröna Lund, åt glass i mängder, badade, solade och åkte till underbara Palma de Mallorca med familjen. 
Tiden har gått så otroligt fort, men ändå har jag hunnit med mycket! Med bara 19 dar kvar till skolstart gäller det verkligen att ta vara på den här sista tiden utan krav och saker man måste göra, utan bara vara. ♥
33
Juliaa

sv: jo jag ska försöka ta tag i det! men först var tanken vintern sen sommaren och nu hösten XD

elin stridh

haha okej :D

Molly Bergström - MOOOLLYS.se

Tack :D vad görs?

Juliaa

haha precis ;-)

Molly Bergström - MOOOLLYS.se

Okej ;D hittar du nån bra? Jag var ut med hunden en snabbis nyss

Molly Bergström - MOOOLLYS.se

Hih :D absolut

LINNÉA FLYSTAM

Härliga bilder!

Min blogg är i full gång med bra uppdatering och massa nya bilder! Kika gärna in. Kram
linneaflystam.blogg.se

iisa

ååå så härliga bilder ^^

sv; jaa det var riktigt mumsigt :)

Helen

Är bilderna tagna med nya kameran?

- Isabella Huynh

Härliga bilder :)

cajsa och beda

allt e finfint!:) Lust med ett länkbyte?:D

cajsa och beda

från ginatricot kommer de ifrån;)

Kashaya

Lät som en trevlig månad.=)

mmaria.blogg.se

Sv: tack :D kram!

Emma J

Vilken härlig månad du verkar ha haft! :)

Caroline Tano

Åh vilka fina och härligt somriga bilder! Kramar.

felicia

Sv: gör så :D

Mira

Fin blogg! Har dagens blogg imorgon så var gärna med, kram! :)

julia

härliga bilder :)

Kashaya

Sv. Jorå min juli var bra. Skönt med sommar.=) Fast jobbade alla veckor utom sista veckan i juli.

Hoppas du får ett fortsatt härligt sommarlov också.

Amanda Johansson

Ser ut som en härlig månad :D

Joss

Härliga bilder :D
Kika gärna in hos mig och lämna ett spår!

Emelie

Låter som en riktigt bra månad! :)

Amanda Johansson

Visst är de :D

Emma J

Sv: Storsta delen av juli har jag spenderat sjuk i sängen efter Bråvalla festivalen som var sista dagarna i juni. Annars har jag bara jobbat, träffat vänner, varit på Kolmården osv :)

felicia

Låter som en bra månad :D

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

härliga sommarfoton :'D

alltså åååhhhh har knappt insett att det är sommarlov och så börjar skolan haha :(

Isabell

Vilka härliga bilder! :)

Lina

Härligt!

Daniella 🌙

Du verkar ha haft en himla fin månad!

Läser du någonsin tränings&hälsobloggar?

bookofems.blogg.se

tack så mycket!! :D

Kaffehörnan

Fin sammanfattning, bra du njuter

Frida

Va härliga bilder!