Just run

Konstigt jag står hahah.. Har iaf nyss varit ute på en liten löprunda i det fina vädret.
Skönt, men måste träna upp min kondition lite tror jag haha, har halkat efter med träningen..
Som tur är köpte jag ett gymkort tidigare idag, tack pappa som betalade hälften!♥ 
Gymmet ligger bara 10 min bort med cykel, så inga ursäkter nu bara köra!
 
Kram på er läsare och ha en fin dag!♥
 
17
Elin

Tack :)

är allt bra med dig?

Elin

Jag är lite seg och trött annars mår jag bra, själv?

Malva Nyström

- kul å träna! (:
vad görs?

Kimmey ~ Kung varje dag

Härligt!

sv: Okej :)
Ska iväg på Bio om en stund :)

Sara Ekman

Härligt :)

benedit ♥

duktiigt!

sv; tack så mycket! :D okej, jag har varit med en kompis och sen på stan :) allt bra?
kram

Mickis

bra blogg! :D

Mickis

sv. Detsamma!

Allt bra idag då? :)

Mickis

sv: Härligt!, samma här :D

Mickis

sv. Har shoppat lite, sj? :D

Mickis

sv: Vad härligt! :D

Jennifer

Härligt, duktigt av dig!

sv: Tack :D
kramis ♥

benedit ♥

sv; härligt, det är toppen med mig :) har du haft en bra helg?
kram

Becka [fotoblogg]

Åh, så himla fin header du har.
sv: Åh, tack så väldans mycket finaste du! Det gör mig så glad.
Påskkramar. ♥

Sara - Hold on be strong

Härligt med träning!!

Svar: ja så nice!
bbaraaelin

siri

Sv: Jag gör inte något speciellt, tar det lugnt och äter god mat typ haha, dudå? :)

Anna

Vad duktig du är då, kram :P