Cirkeln

 
Mamma kom hem med den här boken för jag hade varit så duktig i skolan hihi, lönar sig alltid ;) Har hört mycket bra om den så har rääätt så höga förväntningar nu haha! Någon av er som läst den och vill dela med er om vad ni tyckte? :) 
19
Tilde - Tjugoandra

sv; Jag följer dig som nr 192 :)

Jag inte läst men jag har tänkt att läsa den och det är väl tanken som räknas ;)

Emelie

Åh en vän läser den där - hon säger att den är jättebra! :D
sv: Verkligen! Riktigt snyggt ... kanske ska köpa mig ett par =)
Toppenbra det ju!

evelina

sv: min dag har varit helt okej! din då? :)

G I N A ~

Vad handlar boken om? Den ser bra ut! (jag dömmer boken efter utsidan... ;_;)

MIRA HOLGERSSON

Fin header! :)

SOFIA ღ

sv: Tack så mycket :D
kram

♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏

Svar: Tack! Allt bra idag? :)

♫♪ sandra

åh de böckerna är så bra!

Kaffehörnan

Vad snäll mammi

Sara - Hold on be strong

Jag har inte läst den, men hade tänkt göra det någongång :)
sv: bara bra, själv? :D
kram

Emilija med J.

Du måste berätta om den var bra sen :)

Sara Ekman

Den vill jag läsa :)

tess

Den vill jag läsa !^^

molly

Jättebra bok, var på casting till filmatiseringen till den :)

SV: Inga planer här. själv? :)

Amanda [SPONTAN]

Jag har funderat på att läsa den då så många sagt att en är bra!

Fanny

Jag har också hört mycket bra om den, har dock inte läst den själv men jag kan tänka mig att den är bra, särskilt om man gillar lite fantasy. Nu läser jag serien House of Night och jag tror att den är lite i samma stuk som Cirkeln! :)

Johanna ♥

Länge sen man själv läste en bok :/

MIRA HOLGERSSON

- Tack så mycket, allt bra? :)

Nora

Jag har läst boken o den är en av mina favorit böcker faktist, sjukt bra bok! :)

Svar: Ja jag har börjat läsa den och när man väl läser kan man inte sluta haha! :) tror den kommer bli en av mina favvoböcker också!
Elin Thorsell