Some new things

Haha ser super stel ut men blev så tråkiga bilder annars ;)
 
Här är två av de saker jag köpt de på senaste tiden. Klockan köpte jag idag och fick även med ett fint armband som bonus, de gillar vi! Shortsen fick jag hem från H&M igår, älskar dom så snyggaaa♥
Hade också beställt en klänning som var en stor besvikelse, alldeles för stor och lång, såg typ ut som ett nattlinne haha.. 
 
Men är supernöjd annars! Vad tycker ni? ♥
 
31
Iisa Smeds

Ååå vad fin shorts! :)
Sv; tack så mycket ^^

Julia

Superfint!!!:)

heedvigjonsson.blogg.se

Vilken fin klocka! Kram

Kajsa Johansson

Vilken snygg klocka!

evelina

åh vad fin klocka!! :D

Felicia

Jättefina shorts! :)

Emelie

Vita jeansshorts borde jag med skaffa mig! ;)
sv: Förstår det! Jättesöt :)
Jodå, det funkar. Själv?

benedit ♥

ååh vad snygga shorts! :D

sv; okej, jag tittar på tv :) allt bra idag?
kram

Jennifer

snyggt!

sv: Åh tack :D
Allt bra?
kramis ♥

Alice Hedenstedt

Hej!
Jag tänkte bara tipsa dig om en riktigt grym grej.
Members har massor av reagrejer på gång hela tiden, och just nu har de rea på odd molly och jeffrey campbell!
kopiera denna länk och klistra in i sökrutan : http://blogfame.se/31/1258/memberscom
länk till jeffrey campbell: https://members.com/se/campaigns/Products/3505?blockid=woman
länk till odd molly: https://members.com/se/campaigns/Products/3453?blockid=woman
Sen kan du bjuda in vänner via members och få egna shoppingpengar, grymt!
Hoppas du inte är emot sånna här kommentarer, för då ber jag om ursäkt!
Kram på dig

Johanna ♥

Grymt fina shorts :D

Sv: Japp :)

Emilija med J.

Åh så fint!!

Johan

Snygg klocka.

Sara - Hold on be strong

Fint :D

lina

så fina saker:)

Enea | Fotoblogg

Åhh vilka fina shorts! Underbara:)

J o j z y ♛

fiint!

SV: Eller hur!

vanja

shortsen var helt fantastiska

Sarah

Va tråkigt att klänningen va en sån besvikelse :/

♫♪ sandra

fint!

Sara Ekman

fint :)

Ida ♥

Snyyyggt!

SV: hihi (:

Amanda [SPONTAN]

Sjukt snygga shorts!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åh så fina saker! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Fin klockan var! :)

💎 Moa Diamant

Fin blogg du har och jättefina shorts! Allt bra idag? ❤

Sofie

Åhh så fina shorts =)

frubalken.blogg.se

Riktigt snygg klocka (+ armband) =)

Saga

Supersnygga shorts!:D Materiell kärlek c;

MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

snyggt :)

emmaholm.se

Åh så snygga shorts!