Saco mässan

Har varit borta hela dagen med klassen på Saco mässan i Stockholm, så nu är jag suuuper tröött. Fick massor av bra information och lite gratisgrejer, det är aldrig fel haha! Jag är mest intresserad av socinom och psykologi-programmet, tycker det är intresserant hur människor tänker och påverkas av olika faktorer. 
Det var iaf lätt värt det, så om ni har chansen åk gärna dit och kolla vad som finns! 
 
 
13
♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

Sara Ekman

kul :)

linda

sv: Ja visst gör det, tiden går så galet fort :D Okej, vad roligt! Jag är också lite intresserade av de två utbildningarna men även freds och konfilkt studier samt politices maserprogram :D Vart vill du läsa vidare? :)

Hoppas att du får en fin fredag och helg :)

MATILDA

kul med mässa :)

Sarah Persson

Älskar mässor, haha :)

Julia

jag var där förra året men gick mest runt utan att ta broschyrer och sånt haha!

MADDISENJ.SE

kul med mässa

Lilly

Vad kul! Var också där för några år sedan och det var faktiskt där jag bestämde mig för vart jag skulle plugga vidare :)

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

Emmy

Verkar ha varit mycket spännande där, min bror var iväg på det ^^

sv;
Jajo, idag åt jag säsongens första lussekatt! Wohooo. :D

Emmy

Eller han var där, iväg på lät fel... Hm, ahja!

Juliaa

Gillar de också :D

Felicia

Sv: eller hur :)

Filippa Wallin

sv: Se värd till max! Kramar!