Vardagsmys

 
Slutade kl ett idag sen åkte jag och gymmade innan mamma hämtade upp mig. Då åkte vi runt lite och letade skor och väska till balen(har fått min balklänning, kommer upp här snart hihi!) Tyvärr hitta vi inget av det, men ska kolla runt på lite olika sidor, har ni något tips tas det tacksamt emot!
Iallafall så fikade jag och mamma på Espresso House och jag fick den fina lyktan på bilden, tack så mycket♥ Är det något jag älskar så är det ljuslyktor i alla dess former haha! 
 
Snart blir det att äta våfflor, resten av kvällen är det tv:n som gäller med b.la. Greys Anatomy. 
Kram på er fina läsare!
15
♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

Elin

Det tyckte jag verkligen, du måste prova!

Allt bra?

Elin

jag mår bra, har du mycket läxor/prov/inlämningar?

Amanda Persson

super mysigt ser det ut som!

Fanny

Åh så mysigt! :)

MATILDA

men gud så mysigt! :)

linda

Åh vad gott med fika :D

Sarah Persson

Åh så kul med balklänning och allt sådant!

felicia

så fin ljuslykta :)

sanna hyvärinen

ALLA bloggare kika hit! Nu kommer inlägget vi alla har väntat på! :) Gör ett kollage med produkter ifrån Persunmalloch få $5 till $10 att shoppa för hos Persunmall.com! Du kan högst göra 5 inlägg, alltså så tjänar du $25 till $50 att shoppa för. Länka bara sedan inlägget till mig så mailar dem dig med presentkortet!
Läs mer på bloggen, detta gäller bara till den 15 december. I min advents kalender kommer ni även ha chansen att vinna pengar ifrån dem!
/ WWW.FASHIONJOINT.SE

Fanny

åh vad gott det ser ut på bilden! :)
kram

Julia

så gott och mysigt!:D

Johanna - A dream as a model ♥

mysigt :D

milina.blogg.se

Så mysigt :)

Rebecka

Åh vad mys!

Ha en fin lördag ♡