En mys söndag

 
Hej på er! Idag mötte jag upp Linnea vid två och så tog vi bussen till stan. Kikade runt lite, hittade inget speciellt förutom en vattenflaska på Intersport som blir perfekt på gymmet. Vi köpte med lite munkar hem som vi åt tillsammans med chai té, åh va gott det var, måste verkligen köpa hem det! Blev en riktigt trevlig dag, alltid kul att träffas då vi inte gör det så jätteofta. Nu ikväll blir det att bänka sig framför tv:n som gäller, Solsidan, Partaj och Café Bärs får stå för kvällens underhållning. Och det är ju för härligt att slippa ångesten över att gå upp tidigt imorgon, amen för att det är höstlov!
 
Hoppas ni får en fin kväll läsare, kraaam
26
Kashaya

Mysigt.=) Sv. Hoppas du får en fin kväll du med.

Sarah Persson

Åh gud så gott med donuts! var år och dagar sedan jag åt det!

Bea

fin blogg! :)

Elin

Det är bra, själv?

♫♪ sandra

gott!

Juliaa

sv: Jag är helt kär!!

Ida Lindborg ♡

Sv: haha åh ja verkligen skönt ;) kram

Elin

Mål och planer inför veckan?

I S A B E L L A W L

Svar: Åh, tack finis! Vad kul att du tyckte det ♡

Sara Ekman

Mums :)

moa

Gott med munkar!

Elin

Vad gör du ikväll?

F R I D A - M A R I A

Ohh, det vore så gott med donuts!!

iisa

äääh mums, den första bilden! :)

Johanna - A dream as model ♥

ser mysigt ut :D
sv: Tack :D

Josefine

Hej! Du, jag skulle vilja ha din hjälp. Har du något tips på spel som jag o min vän kan spela? Vore snällt om du kom med förslag så man kan kolla upp lite! ^^ Kram! :)

Svar: Oj jag brukar inte spela så mycket spel, men pewdiepie brukar spela bra spel, men antar att ni redan kollat där ^^ kram!
Elin Thorsell

Sarah Persson

Jag måste typ springa in på ica och köpa några, haha :D

Sarah Persson

Haha ja, fika is the shit! :D

Erica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

Fanny

gott med munkar! :)
-det är lite sådär med mig faktiskt
kram

Amanda [SPONTAN]

Lät som en härlig dag :)

Elin

allt bra?

Helen

Farlig bild för mig just nu :P
Sedan jag började träna så är jag så sockersugen, och nu kommer jag ju tänka på munkar hela kvällen :P

MIA

mums med donuts!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: eller hur! :) kram!

Filippa Wallin

Så mysigt! Kram kram!