Dags för en ny tv!

Nu har min gamla tjock tv gjort sitt, idag sa det bara POFF när jag hade den på och började lukta bränt så måste erkänna att jag blev lite skraj där för ett tag haha.. Så nu är det dags för en uppdatering på tv-fronten, en platt tv på 32 tum till rimligt pris är det som ska införskaffas snarast! Har ni något tips på en bra sådan så tas det tacksamt emot!♥
 
 
 
 
 
18
Sarah Persson

Jag vill också ha en platt tv, dock ser jag aldrig tv... haha

Terese Brodin

Ska kolla på kändis hoppet nu :)
Va händer senare då?

Sara Ekman

Hoppas du hittar någon bra :)

Madde

Sv. Kul att höra! Jodå, allt är bra med mig! Händer i veckan?

kram!

Sarah Persson

Hihi, så kanske det är för mig med ;) ser mer än jag tror..

Johanna - A dream as model ♥

vet inte vad du kan hitta till ett bra pris, kanske elgiganten eller netonet :)

Julia ♥

Fin blogg! var jätte gärna med i min veckans blogg :)

bloglovinbyte?

Terese

Skola imorgon?

Emmy

sv;
Hihi eller hur! :)

Ida ♥

SV. hihi åh ja verkligen :DD kram

Terese Brodin

Bara va hemma om dom inte ringer från jobbet :)
Vilken klass går du i?

kaffehörnan

Hoppas du finner en bra tv

Åsa

Trevligt med nytt!

Josephine

Sv; Tack så mycket! :D

I S A B E L L A W L

Svar: hihi, tack fina du! ♡

Fanny

hoppas du hittar den perfekta tv:n! :)
-det blir väl skolan och träffa en massa kompisar, är förkyld så kan inte träna så mycket dock.
kram

MartinaOlsson

sv; jadå, har du? :)

Amanda

Haft en bra dag?