Glad påsk fina läsare ♥

 
Hoppas ni får mycket gott och roligt i era påskägg, själv fick jag det ni ser på bilden + 100kr och trisslott som jag självklart inte vann något på.. Imorgon på förmiddagen åker vi ut till farmor och firar där, sen kommer Daniel till mig på kvällen. Hörs snart igen, kramar! ♥
13
Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Verkligen! :)

Ja men det håller jag med om, dansgolvet kunde vart större. Plus att dom kunde kanske haft lite bättre när man skulle gå ut till garderoberna! :)

Anna

Detsamma Elin!
O härligt med familjemys, det hör påsken till! Precis som ägget! Skulle jag varit i närheten hade du fått gömma undan chokladen... Påskskummet hade du däremot fått ha helt för dig själv, inte min grej riktigt.

Haha, du vet vad man säger? "Tur i kärlek otur i spel", så deppa inte över de där lotterna ;-)

♫♪ sandra

glad påsk :)

Life of Johanna

Vilken tur det kom lite barn :)

Denise

Glad Påsk! :) ❤

Ida Gratte

Var gärna med i min tävling där du kan vinna finfina armband:
http://idagratte.blogg.se/2014/april/tavling.html#comment

Milina Salihodzic - En rakad feminist

glad påsk!

LIENE

Mysigt :) Glad påsk!

Emmy

Vilka fina bilder! Glad påsk till dig också! :D

sv;
Åh taack fina du ^^

bella

mysiga bilder! :)

A D E L I N A

mysiga bilder :D glad påsk fina du :D

MALIN

svar: tack så mycket! och glad påsk :)

Sarah Persson

Tack detsamma! :D haft en bra påsk?