Recension: Maybelline Dream Smooth Primer

Efter att ha testat denna primer i ca en vecka, kommer här en liten recension!
 
För det första tycker jag att den är väldigt behaglig att applicera, huden känns skön ut efter. Man behöver inte ta speciellt mycket för att täcka ansiktet, vilket jag tycker är jättebra. Sedan tycker jag den täcker bra också, mitt smink håller relativt bra en hel dag i skolan då jag har lite foundation och puder över. 
En sak jag har upptäckt är att primern är ganska fet, man får dra några gånger med fingarna innan den går in i huden. Inget problem för mig direkt, men om man har fet hy kanske det här inte är den bästa produkten. 
 
Jag har inte testat någon primer innan, men jag tycker den här ett bra budgetalternativ och värd att testa. Den kostar 99 kr på de flesta ställen som Kicks, Harmonic m.m. 
Hoppas den här recensionen var till hjälp för någon, kram på er! ♥
 
 
5
Anna

Vilket bra tips =)Jag gillar sådanna tips av budgetkaraktär extra mkt ;-)

En plats i solen

Sminker mig i stort sätt aldrig :)

MALIN

jättekul att du skrev en recension! blir så sugen själv på att prova den :)

Elin

Vad kul, tack!

Allt bra?

Sofia R

Vilket bra tips , blir sugen på att köpa mig en egen ♡