Shopping från igår

 
Var nere på stan en stund igår med Linnea, fick med mig lite nödvändigheter hem. Primern är jättebra, kom ihåg att jag fick den i en tidning som provexemplar och gillade den verkligen så nu köpte jag den. Behövde också någon spray att fräscha upp mina sminkborstar med, så det fick blev denna från elf som jag faktiskt hittade på Harmonic. De hade tydligen massor av olika saker därifrån! Dock kostade varje grej 50 kr så lite överpris kan tyckas om man jämför med hemsidan. Men bra ändå att det finns! :) 
 
Idag blir en typisk söndag för mig, har städat rummet och ska plugga. Hoppas ni haft en fin helg läsare ♥
13
Anna

Alltid kul då man kommer hem från en shoppingrunda med saker man har nytta av =)
Jaa, helgen var fin, men som vanligt aningen kort!

En plats i solen

Sånt som måste köpas med :)

MALIN

roligt med lite nya grejer! du får gärna säga vad du tycker om primern sen, har hört väldigt mycket om den och vill veta om den är värd att testa! :)

frida christina

Fina saker!

Liborius

åh jag är såå shoppingsugen!:D

Lina Johansson

- Tack så mycket :)

Lollee

Härligt med shopping men nu får jag inte shoppa mer! :)

♫♪ sandra

nice!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är kul att shoppa men att köpa sådant där tycker jag inte är superroligt;)

Emmy

Alltid bra att ha sina nödvändigheter till hands ^^

Elin

allt bra?

Denise

Hoppas din vecka har varit bra hittills! :)

Wilma Granström

Svar: hihi ja visst är han! :)