Studentkryssningen

 
Båtfärden började med tre rätters middag, sedan gick vi till tax freen där det var en lååång kö. Köpte med oss lite till hytten där vi började ladda upp inför kvällen, sedan gick vi och leta efter någonstans att dansa. Blev dock lite besviken på utbudet, det dansgolvet som var bäst var så fullt att det inte gick att dansa och på det andra var det lite för dött. Det stora dansgolvet kunde ha varit mycket större! Orkade inte dansa enda till kl 5 då frukosten var så jag, Linn och Tom chillade på rummet ett tag. Sen hämtade dom andra oss så gick vi till frukosten och åt medan solen gick upp, vackert! 
 
Dagen efter var det karaoke, kul att kolla på för att fördriva tiden men båten gungade sjuuukt mycket. Resten av tiden satt vi mest på hytten och bara snackade. Bussen hem gick vid halv sju sen var jag inte hemma förens vid nio typ. 
 
Är glad att jag åkte och tycker man ska vara med på allt som har med studenten att göra för det är så roooligt! ♥
7
Linn <3

Hahaha bästa kryssningen ever ! <3

Sarah

Åh vad kul det lät! Vill ju bara dansa och släppa loss på dansgolvet! :D

Anna

Vilken superduperkryssning det ser ut och låter som ni haft !

bella

va braa! :D
fina bilder!

Life of Johanna

Låter som ni hade en bra kryssning :)

haha ja visst var bilden bra. Hoppas det kommer lite barn :)

MALIN

svar: vad roligt, ska försöka fixa en ;) haha klart man kan! jag varken dricker eller festar ofta längre men det har du rätt i - alkohol behöver man inte i kroppen för att ha kul! då tycker jag ganska synd om den personen haha.......

Elin

Bloggar!

Allt bra?