The Other Woman + lite annat snack

 
Bild från igår då jag och Linnea gick på premiären av "The Other Woman". När jag såg trailern ville jag direkt se den så det var en självklarhet att jag tackade ja när Linnea frågade om vi skulle gå på den. Tyckte den var jättebra och rolig med mycket girlpower så gillar ni det kan jag varmt rekommendera den! 
 
För övrigt rullar livet på som vanligt, går i skolan och kämpar in i det sista nu till studenten. Vädret gör det dock lite lättare, låg ute och sola på altanen idag en timme så hoppas jag lyckades få lite färg! Var även iväg till Hallsta Möbeloutlet med mamma och köpte lite grejer där det också bjöds på gratis korv och läsk. Asså gratis mat är ju bara bäst. På tal om mat så ska jag nu gå ner och hjälpa till i köket, blir grillat ikväll, muums! 
 
Hoppas ni njuter av helgen lika mycket som jag, kram på er ♥
12
Anna

Håller med, mer girlpower åt folket =)
Vad tyckte du om filmen?
Håll ut, studenten är i sikte ;-)

MALIN

har själv varit lite sugen på att se den filmen, får nog göra det! verkar ju som att den är bra! :)

bella

åh den vill jag se! :D

iisa

vad roligt att fara på bio :) har tänkt att jag ska och se filmen jag också ^^

A D E L I N A

åh jag vill åxå se den :)

Felicia

Åh vad mysigt med bio :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: mysigt :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Mysigt med bio!

Helen

Min kompis tipsade om den igår, vart så sugen på att se den :D

Emmy

Älskar girlpower hehehe, får väl se den nån gång :D

Svar: Ja gör det :D
Elin

B R O W N S U G A R

Kul =)

Louise

den filmen vill jag med se, den verkar riktigt rolig! ska på bio imorgon men då ska jag på fault in our stars :)