Äntligen sett

 
Nyss sett "The fault in our stars" som alla säger är sååå bra. Jag velat se sen den kom ut på bio men slutade gå när jag skulle se den (bra timing). Så bestämde mig för att läsa boken först, har bara några sidor kvar så kunde inte hålla mig från att se filmen haha! Och jag blev inte besviken på filmen, även fast boken innehåller mer detaljer. Jag blev mer berörd av filmen då man fick se hela historien utspelas, en mycket vacker och hemsk film på samma gång, jag gillar lite tragedi i kärlekshistorier då det blir för "puttinuttigt" för min smak annars. 
 
Tror knappt någon har missat denna film, men om ni har det måste ni verkligen se den! ♥
11
Anna

Det är ju ett gott betyg om något; att kunna säga att en film är lika bra som en bok! Jag väntar på att DVDn kommer så jag kan se den på engelska istället för dubbat till tyska ;-)

Sanna Preifelt

Jag vill gärna se den, men drar mig lite för det, känner att jag behöver bygga upp någon typ av mur först. Är så himla himla mottaglig för sorg och sådant och det är inte sällan jag hulkar flera timmar efter jag sett en jobbig film ;P

fashion

Den är ju så braa!! :D

Liborius

jag har inte sett den:)

Svar: Det borde du verkligen göra! :)
Elin

Emelie

Alltså så fin film! Kärlek till den underbara boken också :D

Sofia

haha så himla dåligt av mig att jag inte sett den än!

Elin Sandelin

bästa filmen som någonsin gjorts!

Sarah

Har den redan slutat gå :O
Ja hade velat se den på bio :/

V I L M A L A ♔

BUHU den är sååå bra att jag grät mig igenom hela :'( :'( :'(

Bella

Så bra bok :)

Nicolina Viklund

Åh jag hör från höger och vänster att man ska se den! Men jag har inte vågat ta steget då alla säger att dom gråter sig igenom den ;p