Bara massa shopping

 
Känns som att jag nästan bara bloggar när jag shoppat haha, dagarna ser ganska lika ut nu när jag jobbat. 
Idag var jag ledig så då fick det bli en shoppingrunda på stan med Linnea och hennes syster. Fick med mig rätt mycket grejer som ni ser, men när lönen ligger där på kontot är det svårt att låta bli! Älskar väskan, letat länge efter en rymlig men snygg väska så denna är perfekt. Hittade också äntligen nya svarta jeans som sitter bra, det brukar vara en utmaning minst sagt. Invisibobble hade inte kommit in på Kicks så det fick bli ett par liknande från Glitter, funkar bra! 
 
Imorgon är min sista dag på jobbet enligt schema, sen är jag ledig i två veckor. Ska bli så sköönt! 
Hoppas ni haft en fin dag, kraam♥
10
Juliaj

Vad fint nästan allt var :)

Anna

Vilka kap! jag älskar "I loves..." produkter; köper alltid den med kokosdoft <3

fashion

Härlig shopping! Det är ju alltid kul att shoppa :D

Sara Ekman

fint :)

MATILDA

så fin shopping :D

Clara

Så otroligt snäll du är!

Christina

Så mycket fint du hade köpt :) Gillar väskan :)

Tove

Åh älska shopping! :D

Anita

Snygga saker :-)

Mamma Mindy

Shoppade med de linnen men i blåa :) Ha en fin söndag.