Elin Bjurek

Var också på den, så sjukt häftigt!!

mot plus

nej va roligt!! =)

Anna

Så himla rolig idé!! Vet att en kompis till mig var i Lkpg o kikade o hon var supernöjd!

Linda

coola bilder

Emelie

så häftigt!

frida christina

Men åh så häftigt!

Ninni - Foto & Vardag

häftigt :D

V I L M A L A ♔

Åh fyfan vad häftigt!!

Liborius

coolt! Hoppas du har grym lördag:D

Madelene Eriksson

Men åh vad kul! Jag älskar Harry Potter :D vill också gå!

Sanna Preifelt

Åh vad roligt, det hade jag velat gå på :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

fy vad kul

Liborius

sv. jag hittade en fin ryggsäck som jag tänkte visa i veckan på bloggen:)

Emelie

Alltså åh så underbart! Jag vill verkligen dit ^^

Alice

jag borde verkligen gå dit, jag bor i norrköping och har inte ens gått dit än. Meen jag ska, den verkar så bra ^^

F R I D A ▴

åh vad roligt, har alltid velat åka dit!

Johanna

Alltså det måste ju vara världens bästa film!

Liza Ludvigsson

Åh jag vill så gärna dit! :D