Här är en rubrik

Hej på er! Har inte bloggat på ett tag pga. jag varit dålig i två dagar, mest förkyld. Men idag mådde jag iallafall bättre och var på praktiken från 7-15 sen åkte jag ner på stan och träffade älsklingen på en fika och lite strosande. Vi tänkte gå på filmen "Wolf of Wallstreet" på fredag, har hört både bra och dåliga saker, ni får gärna kommentera vad ni tyckte om ni sett den! 
 
Annars så är det sista dagen på praktiken imorgon, har haft en underbar tid där och lärt mig mycket jag kan använda mig av i framtiden. Alla har varit trevliga och glada att ha mig där, så det har varit jättekul! 
Nu ska jag sluta babbla och istället önska er en fin kväll, kraaamiis ♥
 
Jag just nu..
25
Michaela Magnusson

- Haha jaha! :D Kul att du lärde dig något :D

elin stridh

sv: ja men de kul när de händer nåt ju :)

Anonym

hej sötis. använder du videofyme?
har problem att lägga upp en video:(

V I L M A L A ♔

Åh lycka till på din sista dag, kanske blir fika? ;)

Michelle

Haha men plutten.. sådär vill jag göra nu!! :P

sv: Jag är inte helt bekväm än men jag hoppas att jag blir det snart!! :)

Anna

Jag tyckte den var... Annorlunda. Alltså kvinnosynen (om man är känslig för sånt) är lite halvdann (http://www.tjejzonen.se/har-kommer-ett-filmtips-ett-tips-pa-en-film-som-man-absolut-inte-ska-se/); men jag tyckte ändå den var underhållande! Tittade inte på klockan en enda gång, trots att den håller på hela tre timmar, o det måste väl ändå anses som ett gott betyg!

FlizanLizan

Sv: jora gårdagen var helt okej :P
Några planer idag? :)

Linda

såååå söt

MATILDA

åh söt gif :D

Emelie

Haha klockren gif!!!!

Mathilda

Har också velat sett den på bio men eftersom jag har hört både bra och dåliga saker så har jag inte velat gjort det än, du kan ju skriva sen vad du tyckte :)
sv; Ja, det är verkligen jättekul med fina kommentarer, dom gör så man håller blogghumöret uppe!

elin stridh

eller hur? :D

Linii

sv: jaa dom topparna är PERFEKTION! :D

ida foto. ♛

åh så söt bild haha! :'D

linda

ja verkligen

linda

ja verkligen

Fotograf Annie

Svar: Yes, jag har haft en bra dag :) Själv?

Linnea

Sv: Håller med dig helt klart! :)

Hoppas du får en bra dag!:D

i s a b e l l a w l

svar: Ja, men visst var det?! ♡

P.s! Var gärna med i "dagens blogg", vinnaren utses ikväll!!

jennifer

sv: åh tack! den är ifrån gina tricot :)
vad härligt att höra att du mår bättre! kram

Helen

Åh va söt den där filmen är :D

Celine

Älskar dom där gifsen!

Viktoria Eriksson

haha, så gulligt! <3

Jenny Karlsson

haha åh söt bild :)

Fanny Walhed

Åh, gud va söt bild haha! :')