Movie time

 
Blir snart att se denna film med mamma, går på kanal 4 och börjar kl 21.00. Får väl se om det är något! Annars går "Bridesmaids" på 3:an som börjar samma tid, tips till er som inte har sett den, himla rolig!
Hoppas ni får en bra söndagskväll annars, kram på er♥
28
Lowa Ek Lagerberg

vad kul! :D

svar: ja, visst är det! Min förra lördag var inte så värst bra. Åkte till Jönköping men fick åka hem får dom vi skulle till blev magsjuka, så 5 timmars bilresa fram och tillbaka i onördan, inte så nice... Hur var din Lördag? :)

jennifer

sv: åh tack fina du!<3 jag är på bättringsvägen som tur är :D
åh vad roligt :) inte att jobba då haha ^^

Michelle

Den här filmen tycker jag är såååå bra!!

Anna

Ååh, det är en av mina favvofilmer! Scorsese och DiCaprio i kombination är nästan alltid en garanterad hit =)

aina [fotoblogg]

Var den bra? :D

Mathilda

Var den bra? :)

Anonym

den där filmen är så jääääkla bra. vad tyckte du? visst var slutet lite som en twist typ

MATILDA

den filmen är bra!

Fotograf Annie

Den filmen gillar jag :)

jennifer

sv: jaha men det är ju bra! :D
fått en bra start på den nya veckan? :)

Viktoria Eriksson

mysigt med filmkvällar, har faktiskt sett den filmen! :)<3 kram

elin stridh

missade den!

FredrikT

sv: Tack! :)

Jag tycker den var bra, fast lite konstig! Vad tyckte du? :)

Elin

det är bra, haft en bra dag?

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e bra med mig :)

En plats i solen

såg på bridmaides igår, gillad den bättre än när jag såg den första gången

Michelle

Tipsa gärna om fler skräckisar! :)

Mathilda

sv; okej, kanske bör se den då :)

Emelie

Gud vad mysigt! :D

Helen

Om jag inte minns fel så var den lite läskig men mest konstig?

Amanda Johansson

Var den bra? :D

Elin

Tack, allt bra?

Linii

Har du sett escape plan? Den filmen var riktigt grym och spännande, bara man följde med hela tiden annars missar man nåt jätteviktigt ;)

MADDISENJ.SE

Den är så bra

Simon Lindbäck

Fin blogg! Var filmen bra? :)

ami

Den filmen är grym, rekomendas!

MATILDA

bra film!

frida

Var Shutter Island bra? Funderar på att se den :)