Invisibobble

Har hört mycket om att dessa ska vara bra. Sliter inte på håret, sitter bra hela dagen och hindrar avtryck på håret låter ju awesome för att vara en tofs. Tänkte köpa några idag men de var slut så ska in nästa vecka och kolla igen. Finns att köpa på Kicks, 3 st är det i en förpackning för 59 kr. Inte dåligt! 
 
Läs mer här! 
 
Bild:Google
22
Emma Grann Fotografi

Coolt!! :)

Sara

Jag har sådana, superbra :D

Amanda [SPONTAN]

Nej så smart!

Svar: Ja eller hur! Hoppas du får en fin fredag, kram! ❤️
Elin

♀ THE REVOLT ♀

de verkar praktiska ^^

Svar: Jo det är dom nog också :D
Elin

Linii

Jag har tänkt i flera veckor att jag ska köpa till mig, tack för pushen och påminnelsen! ;)

Svar: Haha, varsegod ;) ha en fin fredag!
Elin

fashion

Kommer säkert köpa en son :D

LIENE

hmm, men blir det ändå inte svårt med såna om man har långt hår? aja, men jag skulle med vilja prova för tänkte just idag på att tofs sliter på håret.

coffeeandcupcake.blogg.se

sv: jadå allt e bra. Sj? :)
Va smart om de nu är så bra som de sägs :) känns som att den skulle fastna i håret bra :S

Svar: Allt bra här med! Ja hoppas de är bra har än inte fått tag i några men hittade liknande på glitter :) funkar faktiskt, fastnar inte då den typ flätar in håret elr vad man säger :D
Elin

Matilda - Skönhetsblogg

väldigt nyfiken på dessa!

Hanna

Åh måste testa dom!
Ställ gärna en fråga eller två på bloggen nu när vi har frågestund :d

Elin

Det är bra tack! Själv?

V I L M A L A ♔

Åh fan vad nice!! bra tips :D

Ellinor

SV:ojha! Vattenmelon är himmelskt! :))

Liborius

mitt lockiga hår hade nog bara trasslat in sig i en sådan xD

Christina

Verkar inte dumma alls :) Vet att jag såg några på glitter också :)

fashion

Hur mår du? :)

Amanda Johansson

Kanske vore något att testa :)<3

♫♪ sandra

åh måste testa!

Emelie

Nu vart jag sugen på att dessa dem!! :)

Veroniika

Måste testa detta!! :)
Svar; Japp det hade jag <3

Hoppas du får en super bra dag! :)
KRAM

Evelina Bohman

Har för mig att dom töjer sig rätt snabbt, annars verkar dom super bra! :)

sv: Tusen tack!

linnea

Har hört massa om dom, kanske värt att testa :D