Börjat som semesterrvikarie

 
Oj hehe här har det ekat tomt ett tag! I måndags började jag på mitt nya jobb som semesterrvikarie på en psykiatrisk avdelning. Så bloggen har kommit lite i andra hand som ni säkert förstår. Trivs iallafall jättebra där, så skönt att man känner att man passar in redan efter några dagar! Har dock varit ganska tufft att ta sig upp på morgonen haha, men man vänjer ju sig ;)
 
Idag är jag dock ledig så då passar jag på att träffa Daniel då vi inte setts på två veckor då jag återhämtat mig från studenten (haha) och han varit iväg till Berlin. Så det blir mysigt! ♥  
Ha en fin dag läsare, kraaam!
22
Amanda Johansson

Hoppas du kommer trivas!! :)

Life of Johanna

Härligt att du trivs :)

Anna

Så himla spännande! O jätteskönt att läsa att du trivs såhär i början, säkert en lättnad för dig också kan jag tänka mig.
kram< <3

bella

gött med jobb :D

Elin

Aha.. planer inför morgondagen?

Ida Lindborg ♡

Vad roligt att du trivs med ditt nya jobb!

Sv: Tusen tack! ja, gör det! :D

♫♪ sandra

härligt med jobb!

Sara Ekman

kulmed nytt jobb :)

Johanna Lausing

Var gärna med i min veckans blogg tävling! :) [länk: http://queenjoe.blogg.se/2014/june/veckans-blogg-2.html#comments]

Matilda Wikblom

låter spännande med nytt jobb!

Veiken

Så härligt att du trivs på ditt nya jobb! Grattis till det! Jag hoppas att du får många timmar! :)

V I L M A L A ♔

Oj vad spännande!! :'D

MATILDA

Vad skönt att du trivs! :)

Svar: Ja verkligen!:) ha en fin söndag!
Elin

Life of Johanna

Hoppas du haft en bra midsommar

Anonym

sv: ja :) vilket spännande jobb! vad har du för arbetsuppgifter?

Sarah Persson

Är det via sjukhuset? :) eller rättspsyk ( typ brottslingar) ?

Henrietta Nylund ♥

visst är det skönt att trivas redan de första dagarna på jobbet? :D gjorde också det och det var en stor lättnad för mig när det var mitt första jobb haha :D

Ida Lindborg ♡

Sv: låter roligt! jaa verkligen! :D kramar<3

bella

nja nu har det inte varit fint väder i ngr dagar.. hoppas på bättre denna veckan :)

frida christina

Så bra att du trivs!

william

vad roligt:D grattis till jobbet :D

SV; sims äger, tack så mycket:D

luvcatz

Åh vad kul, jobbade själv inom psykiatrin som första jobb för 24 år sen dock :/

Lycka till o ha en underbar sommar :)