Mer studentbilder

 
Här är en till bildbomb från min student, hade turen att ha min bror som fotograf så de flesta av dessa bilder är tagna av honom! Han filmade när vår klass sprang ut så har tyvärr inga bilder på det men det var den härligaste känslan jag haft, sista stegen ut från skolan och man behöver aldrig sätta sin fot där igen, skönt men också lite sorgligt.Vi hade turen att det precis började regna när vi sprang ut haha.. Men lite regn i håret vid ett högtidligt tillfälle betyder tydligen tur. Sen slutade det när vi skulle på flaket så det var ju skönt trots att vi hade tak. Flaket var nog det bästa efter utspringet, stod nog inte stilla en sekund! 
 
Min studentmottagning var jättetrevlig med släkt, grannar, vänner och pojkvän, kom mer folk än jag väntat mig men det var bara kul såklart! Fick massor av fina presenter som kommer upp här sen, jag tackar och bockar ♥
Vid åtta åkte jag iväg på förfest på samma ställe där vi hade champagnefrukosten, sen vidare till BMB där jag hade så kuuul med mina bästa tjejer. Dock var jag lite för trött för att stanna enda till 3 så mamma hämta upp mig vid 2 så åkte vi och köpte donken hihi!
Det var min student det, är himla nöjd med hur den blev och nu ska jag bara vila tills jag börjar jobba den 16 juni, nästa steg i livet ♥
 
25
linn

grattis!!

Felicia J

En sådan himla fin blogg du har! Stort grattis till studenten dessutom! :D

milina.blogg.se

Grattiiis! fina bilder :)

Amanda [SPONTAN]

Såg riktigt härligt ut :)

Anna

Åter igen: sort varmt grattis! Så himla fin du är! O fin familj! O fin pojkvän! Heja dig =)

♫♪ sandra

grattis :D lycka till nu :)

Elin

grattis:)

Sofia

Fin du är!
Stort grattis till studenten :D

Anonym

SKoj!

jos

Skoj!

milina.blogg.se

- tack!
varsågod :)

Henrietta

ååh vad kul! Grattis till studenten !:)

Mohammedi's | Art, model & designer

GRATTISS!!

Linnéa

Åh vad härligt! Längtar tills det är min tur!:) kram

Sara

Fina bilder! Grattis till studenten :)

Sara Ekman

Grattis till studenten :)

Life of Johanna

Härliga bilder och grattis till studenten :)

Yohanna

Grattis i efterskott :D

V I L M A L A ♔

ÅH så härligt det såg ut!! Så himla vacker du var!! kram

Julia

Enormt grattis! Vad är planen nu? :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Grattis grattis grattis!

Sarah Persson

Men så kul! Sitter med ett leende för varje bild" :d

Jenny

så fina ni är!

Ida ☯ the sky under the sea

Vad kul! Grattis!

Tina

Åh, roligt:D Grattis! :)