Grattis mamma!♥

 
Bästa och finaste mamma fyller år idag, tack för att du alltid ställer upp, finns där och pushar mig så jag når mina mål, du är min förebild. Älskar dig! ♥
20
aina [fotoblogg]

Grattis till din mamma! :)

MALIN

vilken fin bild på din mamma :) svar: haha störigt! tack så mycket, roligt att du tyckte om det!

Viktoria Eriksson

grattis till din mamma! härligt med födelsedagar och fina bilder!<3 kram

mamma

Tack, bästa dottern! puss o kram

Anna

Ni verkar ha en så himla fin relation ni två =) Var stolt och glad över den! O hälsa grattis =)
Har du några syskon/husdjur?

Mirjam Wallmark

Grattis till henne! ♡
Hoppas du får en fin vecka!
kram

J o j z y ♛

SV: Köpte den på åhléns :D

Emmy

Vad fin hon är!! Massa gratulationer till henne :D

sv;
Mmmhm, den var verkligen snygg! Får öva på och lära mig någon liknande sminkning känner jag, blir verkligen sugen på det...

frida christina

Grattis till henne!

LIENE

Fint inlägg :) Grattis till din mamma!

Sara Ekman

grattis till henne :)

Svar: Hon tackar!:)
Elin

A D E L I N A

Va lika ni är! Och grattis till henne :D

Vore superduper kul om du ville slänga in någon fråga i min frågestund såhär på slutspurten för svaren dyker upp ikväll :D här hittar du den: http://glossfashion.com/adelinanorstrom/2014/03/10/fragestund/

kram :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sådan där tapet har jag också som man ser i bakgrunden på den översta bilden hihi:)

Pauline

fina bilder :) grattis till henne!

Maja

Åh grattis till henne! Vad roligt att ni har en sådan bra relation! :)

Julia

Hälsa grattis från mig i efterskott :*

sv: hahaha nej inte i närheten ;) men men!! det funkar iaf, fast inget jag skulle bli sugen på bara sådär ;)

Amanda [SPONTAN]

Grattis i efterskott till henne! :)

carolinakatjasusanna.blogg.se

Jättefin blogg du har!!

MADDISENJ.SE

Grattis till henne

Sarah

Grattis till henne :)